یکشنبه / 23 اردیبهشت 1403

یکشنبه / 23 اردیبهشت 1403

پیام تبریک شهردار خوسف به مناسبت آغاز هفته دفاع مقدس

30 شهریور 1402

به گزارش روابط عمومی شهرداری، سیدمرتضی صبور، در پیامی، آغاز هفته دفاع مقدس را تبریک گفت.

متن این پیام به شرح ذیل است:

 

“بسم الله الرحمن الرحیم”

« وَ قاتِلُوا فِی سَبِیلِ اللَّهِ الَّذِینَ یقاتِلُونَکمْ وَ لا تَعْتَدُوا إِنَّ اللَّهَ لا یحِبُّ الْمُعْتَدِینَ »

در راه خدا با کسانی که با شما می جنگند نبرد کنید و از حد تجاوز ننمایید که خدا تجاوزکاران را دوست نمی دارد. (آیه 190 سوره بقره)

 

دفاع مقدس، طلیعه جاودانه غرور ملی و هنگامه اتحاد و همبستگی ملت بزرگ ایران، در دفاع از شریعت اسلام و آب و خاک میهن عزیزمان است؛ که با نثار خون پاک فرزندان این مرز و بوم و ایثار و مجاهدت‌های مثال زدنی آنان، جاودانه شد. رزمندگان اسلام طی هشت سال، تمام هستی خود را در راه دفاع از ارزش‌های اسلامی، عزت، شرف و موجودیت ایران اسلامی در طبق اخلاص نهادند و در سایه رهبری مدبرانه بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران، امام عظیم الشأن(ره)، حماسه ای ماندگار را خلق کردند که جهانیان را به تحیر و تحسین واداشت.

این هفته فرصتی بس ارزشمند و مغتنم است تا ملت سرافراز و غیور ایران اسلامی، ضمن تجدید بیعت با آرمان‌های امام و شهداء، بار دیگر با مرور خاطرات حماسه‌های سرداران بی‌ادعا و دلیر خود در جبهه‌های حق علیه باطل، قدردان زحمات و ایثارگری های این عزیزان باشند و در صدد نهادینه کردن فرهنگ حماسه در اذهان نسل جوان باشند چرا که نبرد اسلام و کفر تمامی ندارد و تنها از شکلی به شکل دیگر تغییر چهره می دهد.

اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطر امام عظیم الشان(ره) و شهدای گرانقدر جنگ تحمیلی، هفته دفاع مقدس را به محضر مقام معظم رهبری (مدظله العالی)،خانواده معظم شهداء، آزادگان سرافراز و جانبازان گرانقدر و ایثارگران رشید و عموم مردم انقلابی شهر خوسف تبریک عرض نموده و از خداوند متعال برای همه خدمتگزاران این مرز و بوم، سلامتی و سعادت مسئلت می نمایم.

 

سید مرتضی صبور

شهردار خوسف