جمعه / 21 اردیبهشت 1403

جمعه / 21 اردیبهشت 1403

پیام تسلیت شهردار خوسف به مناسبت ارتحال امام خمینی(ره) و قیام 15 خرداد

13 خرداد 1402

به گزارش روابط عمومی شهرداری، سیدمرتضی صبور، ارتحال بنیان گذار کبیر انقلاب، حضرت امام خمینی(ره) و قیام 15 خرداد را تسلیت گفت.

متن این پیام به شرح ذیل است:

چهاردهم خرداد سالگرد ارتحال ملکوتی بنیانگذار کبیر نظام مقدس جمهوری اسلامی حضرت امام خمینی (ره)، یادآور عروج ملکوتی بزرگ مردی از تبار صالحان است که با تکیه بر سلاح ایمان، بر بلندای تاریخ، سرود فتح و ظفر سر داد و آزادی و آزادگی را معنایی تازه بخشید . امام راحل، احیاگر ارزش‌های ناب اسلامی و ایرانی است که با رهبری بی‌نظیر خود، مردم این سرزمین را همراه و همدل ساخت و انقلابی بنیان نهاد که پناهگاه و یاور مظلومان جهان باشد. بي ترديد فقدان آن عبد صالح خدا برای ملت قدرشناس ايران همواره ضايعه ای جبران ناپذير بوده و خواهد بود.

پاسداشت قیام پانزدهم خرداد نیز به عنوان نقطه آغازین قیام ملت شریف ایران علیه حکومت مستبد طاغوت، آنچنان در تارک تاریخ انقلاب می درخشد که حضرت امام خمینی(ره) انقلاب را از چشمه 15 خرداد می دانستند.

اینجانب فرا رسیدن سالگرد عروج ملکوتی حضرت امام خمینی(ره) و شهادت یاران ایشان در  قیام خونین پانزدهم خردادماه را به همه مردم ایران بویژه مردم متدین و انقلابی شهر خوسف تسلیت عرض نموده و از درگاه خداوند متعال، عزت و اقتدار مردم جمهوری اسلامی ایران را در ظل توجهات حضرت ولیعصر(عج) و تحت زعامت مقام معظم رهبری(مدظله العالی) خواستارم.

امید است با پاسداری از آرمان های ناب اسلام محمدی و خون پاک شهدا، تحت لوای فرامین مقام معظم رهبری(مدظله العالی) ، در راه اعتلای این نظام مقدس و سرافرازی ایران اسلامی بیش از پیش تلاش نماییم.

 

سیدمرتضی صبور

شهردار خوسف