یکشنبه / 9 اردیبهشت 1403

یکشنبه / 9 اردیبهشت 1403

پیام تبریک شهردار خوسف به مناسبت حلول سال جدید

1 فروردین 1403

به گزارش روابط عمومی شهرداری، سیدمرتضی صبور، شهردار خوسف، طی پیامی حلول سال جدید را تبریک گفت.

متن این پیام به شرح ذیل است:

بسم الله الرحمن الرحیم

 یا مقلب القلوب و الابصار

 یا مدبر الیل و النهار

 یا محول الحول و الاحوال

 حول حالنا الی احسن الحال

بهار تجلی گاه اراده الهی، در رویش و شکوفایی طبیعت است و پیامی از سوی خدای مهربانی ها به آدمی، برای رستن از خود و پیوستن به اوست.  و نوروز آغاز تغییر دوباره نگاه، تحول حال به بهترین احوال و نجوای دلنشین و تبلور عنایات رب جلیل برای شکفتنی نوست.

عید نوروز، پرتوی دلربا و چهره ای زیبا از آفرینش است که پیش از آمدنش، انبوه انسان ها را به تلاش و کوشش دعوت مي نمايد. با فرا رسيدن عيد باستاني نوروز، طبیعت زمستان خورده، رو به سبزی و شكفتن كرده، قلب انسانها را نشاط و سرزندگي فرا گرفته و غبار کدورت از دل ها زدوده مي شود و بسياري از  ارزش های متعالي دینی و ملي را دوباره از نو زنده مي سازد. در نوروز، نکات دینی و اسلامی فراوانی از جمله صله ارحام، زیارت قبور شهداي والامقام واموات، رفع کینه و کدورت ها، نظافت، سیر و سیاحت که در قرآن كريم نيز مورد تاکید فراوان قرار گرفته است، رقم می خورد. امسال تقارن بهار طبیعت با بهار بندگی و ماه رمضان، نوید دهنده سالی خوش است تا با عبادات سحرگاهی و روزه ماه مبارک در شکوفایی فصل بهار، بندگی و خلوص را به منصه ظهور برسانیم. این ایام مي تواند فرصتي مغتنم براي موفقيت در راه انجام وظيفه و تطهير نفس و تصفيه جان از ناپاكي ها و تمرين صبر و استقامت و شكستن غرور و خودخواهى باشد.

اينجانب ضمن تبريك سال نو و آرزوي عمري بهاري و شاداب براي همگان، اميدوارم تلاش و ايثارگري هاي خالصانه مردمان دیار گل های نرگس، در سالی که گذشت مورد رضاي پروردگار قرار گرفته باشد. موفقيت همگان را با بهره گيري از آرمان هاي بلند بنيانگذار جمهوري اسلامي ايران، حضرت امام خميني(ره) در پرتو منويات رهبر معظم انقلاب اسلامي حضرت آيت الله العظمي خامنه اي (مدظله العالي)و در ظل توجهات حضرت ولیعصر (عج)، از درگاه خداوند متعال مسئلت مي نمايم.

 

سید مرتضی صبور

شهردار خوسف