چهارشنبه / 26 اردیبهشت 1403

چهارشنبه / 26 اردیبهشت 1403

پیام تبریک شهردار خوسف به مناسبت آغاز مهر ماه و شروع سال تحصیلی جدید

31 شهریور 1402

به گزارش روابط عمومی شهرداری، مهندس صبور،  شهردار خوسف،  طی پیامی، آغاز سال تحصیلی جدید و بازگشایی مدارس و آغاز بهار دانش را تبریک گفت.

متن پیام به شرح ذیل است :

بسمه تعالی

طلوع خورشید علم آموزی و دانش آموزی در صبحدم آغازین روز ماه مهر یادآور و نشانگر شروع دورانی از تلاش و کوشش در راه تعلیم و تربیت و پرورش دانش آموزان است. در مهر، تلاش و ممارست و تفکر دست به دست هم داده، گرد هم می آیند تا علم را بیافرینند و شاهراهی به دروازه های علم باز نمایند.

تقارن اول مهر، بهار تعلیم و تربیت و هفته دفاع مقدس تابلوی مقاومت، ایثار و شهادت، حاوی این پیام است که تخصص و تعهد باید در کنار هم باشند تا بشریت را از گرداب جهالت و گمراهی و تباهی نجات بخشند و چه لاله های دلسوخته ای بودند که از مکتب تعلیم و تربیت به مکتب ایثار و شهادت رفتند تا درس آزادی و آزادگی را معنا بخشند.

اینجانب آغاز مهر ماه و بازگشایی مدارس و دانشگاهها را به همه رهپویان و پویندگان عرصه علم دانش، دانش آموزان و دانشجویان عزیز و معلمان و اساتید فرهیخته شهر خوسف تبریک و تهنیت عرض می نمایم و تقارن این ایام با هفته بزرگداشت دفاع مقدس که خود مکتب اصیلی از درس های الهی و انسانی و گنجینه ای گرانبها در تعالی روحیه ایثار و شهادت و از جان گذشتگی و بازگشت به آموزه های عقیدتی و دینی است را گرامی می دارم و از خداوند منان سال تحصیلی پر خیر و برکتی را برای همگان مسئلت دارم .

همچنین تبریک ویژه خود را به قدوم معصومانه نوگلان و شکوفه های نورسته کلاس اولی تقدیم می دارم، امیدوارم با توکل بر خداوند منان و پیروی از رهنمودهای رهبر فرزانه انقلاب و سیاست های آموزش و پرورش، با همفکری و همدلی فرهنگیان گرانقدر، دانش آموزان تلاشگر و صاحب نظران عرصه تعلیم و تربیت و نهادهای فرهنگی اجتماعی شهرستان بتوانیم موجبات عزت، سرافرازی و شکوه شهر و دیارمان را فراهم آوریم.

سید مرتضی صبور

شهردار خوسف