شنبه / 22 اردیبهشت 1403

شنبه / 22 اردیبهشت 1403

شهروندان همکاری کنند…

13 دی 1402

موفقیت شهرداری‌ در انجام پروژه‌ها، در گرو همکاری و همراهی همه جانبه مردم شهر، قرار دارد و تعامل سازنده مردم و شهرداری‌، رکن اساسی پیشرفت شهر است و این اصل انکارناپذیر (اجرای پروژه‌ها با همکاری مردم)، موجب افزایش انگیزه مسئولان است.

مجموعه شهرداری با توجه به تراکم بالای کار و ارباب رجوع، با تمام توان، برای جلب رضایت مردم تلاش می کند، لکن عدم همکاری برخی از شهروندان، مانع از چشیدن حلاوت جلب رضایت همشهریان، برای شهرداری است. علیرغم اینکه تعدادی از مخازن جمع آوری زباله، اخیراً در سطح شهر، نصب گردیده، متأسفانه بی‌توجهی و سهل‌انگاری شهروندان درخصوص انباشت زباله در مخازن و رها کردن آن در اطراف مخزن و یا درب منازل، علاوه بر بروز آلودگی در محیط شهری و ایجاد منظر و سیمای نامناسبی برای شهر، منجر به ازدیاد بی رویه جمعیت سگهای بلاصاحب در سطح شهر شده و نهایتاً نارضایتی شهروندان را به دنبال دارد. و این رویه مانع از لمس خدمات شهرداری توسط مردم می­ گردد.

لذا از شهروندان محترم استدعا دارد  در ساعت مقرر زباله‌هاي خود را در مخازن نصب شده در خيابان ها و معابر محل سكونت شان قرار دهند.

رعایت این نکته نه‌چندان سخت از طرف شهروندان می‌تواند از تحمیل بسیاری از هزینه‌ها به شهرداری جلوگیری کند و بهداشت عمومی شهر را ارتقاء دهد.

امیدواریم شهروندان محترم با مشارکت موثر در این امر مهم، زحمتکشان خود در شهرداری را یاری نمایند .

 

روابط عمومی شهرداری خوسف