چهارشنبه / 12 اردیبهشت 1403

چهارشنبه / 12 اردیبهشت 1403

دعوت شهردار خوسف از مردم برای شرکت در مراسم راهپیمایی روز قدس

16 فروردین 1403

به گزارش روابط عمومی شهرداری، سید مرتضی صبور، شهردار خوسف طی پیامی از مردم برای شرکت در مراسم راهپیمایی روز قدس، دعوت کرد.

متن این پیام به شرح ذیل است:

باسمه تعالی

به غزه رو کن و بنگر، شکوه ایمان را

به غزه رو کن و بنگر، نبرد شیران را

به غزه رو کن و بنگر، جنایت صهیون

که از شمار بوَد فتنه هاشان بیرون

به غزه رو کن و بنما دعا، که ای یزدان

نمای یاریشان در نبرد، در میدان

ببین تو بر لبشان لا اله الا الله

بنمای یاریشان ای خدا، به نصرالله

 

روز قدس، ظهور زیباترین جلوه وحدت ملت همیشه بیدار ایران و تمامی ملل اسلامی است. و این روز، امسال در حالی برگزار می شود که جهان اسلام بیش از هر زمان دیگری داغدار خون‏های به ناحق ریخته شده مردان و زنان مظلوم و بی دفاع و کودکان معصوم غزه مقاوم به دست رژیم سفاک و قسی القلب صهیونیستی است و دردمند تر از آن، سکوت غمبار و معنا دار نهادها و مجامع بین المللی و کشورهای به اصطلاح مدافع دموکراسی و حقوق بشر در قبال این جنایات فجیع و ضد انسانی است.

بدون شک اقشار مختلف مردم مومن، روزه ‌دار و انقلابی شهر خوسف همگام با مسلمانان جهان و مردم خداجوی ایران اسلامی، آماده‌اند تا با حضور گسترده و عظیم در راهپیمایی وحدت ‌بخش و دشمن‌ شکن روز جهانی قدس ، ضمن لبیک به فرمان تاریخی امام راحل و عظیم‌الشان(ره) و تجدید میثاق با رهبر فرزانه انقلاب آیت‌الله العظمی خامنه‌ای (مدظله العالی)، بار دیگر تبلور عینی حمایت امت واحده اسلامی و ملت‌های آزاده و حق ‌طلب جهان را از آزادی‌خواهی مردم بی‌دفاع فلسطین، و اعلان نفرت و انزجار خود از جنایت‌های رژیم صهیونیستی و حامیان این رژیم غاصب و جعلی را به جهانیان نشان خواهند داد.

اینجانب با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای والامقام به ویژه سردار شهید حاج قاسم سلیمانی، از شهروندان شریف و ولایت‌مدار دیار نرگس ها دعوت می‌کنم با حضور پرشور و گسترده خود در راهپیمایی روز جهانی قدس، همچون گذشته بر حقانیت مردم مظلوم فلسطین تاکید و در حمایت از فلسطینیان بی‌دفاع، حماسه‌ای دیگر از اتحاد و همدلی جوامع مسلمان خلق کنند.

سیدمرتضی صبور

شهردار خوسف