شنبه / 8 اردیبهشت 1403

شنبه / 8 اردیبهشت 1403

دعوت شهردار خوسف از مردم برای حضور در انتخابات

9 اسفند 1402

سیدمرتضی صبور، شهردار خوسف با انتشار پیامی، مردم را برای شرکت پرشور در انتخابات یازدهم اسفند، دعوت کرد.

متن پیام به شرح ذیل می باشد:

بسم الله الرحمن الرحیم

یازدهم اسفند ماه روز تجلی همدلی و همزبانی و حضور گسترده ملت شریف ایران و روز خلق حماسه ای دیگر است تا عرصه انتخابات را به عنوان نماد مقبولیت نظام به منصه ظهور بگذاریم و نشان دهیم که در همه حال انقلاب شکوهمند اسلامی را از گزند دشمنان حفظ خواهیم کرد. چرا که شرکت گسترده ملت ایران در انتخابات، آشکارترین نشانه از اهمیت دادن مردم به سرنوشت کشور و تضمین کننده اقتدار نظام اسلامی ایرانی است.
در آستانه انتخابات ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری و دوازدهمین دوره مجلس شوراى اسلامى، دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران تمام تلاش خود را متمركز كرده تا با توطئه های مختلف از جمله ايجاد اختلاف، ناامیدی، دشمنى و … موجبات دلسردى مردم را فراهم نموده و عظمت اين حماسه باشكوه را تحت الشعاع قرار دهند. لکن ملت ایران اسلامی باحضور پرشور و با بصیرت خود، در امتداد راهپیمایی یوم الله 22 بهمن، برگ زرین دیگری در تاریخ انقلاب اسلامی به ثبت خواهند رساند و با هر برگ رأی خود، سیلی محکم تری به سران استکبار و دشمنان قسم‌ خورده انقلاب اسلامی خواهند زد.
در این برهۀ حساس، مسئولیت سنگین انتخاب نمایندگان اصلح، بر دوش مردم ایران است تا با بررسی دقیق معیار‌های مطرح شده از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی(مدظله العالی)، مقدمه تشکیل مجلس تراز انقلابی را فراهم آورند تا حرکت نظام را به سمت توسعه و بالندگی سرعت بخشد.
ملت مفهیم ایران، روز جمعه گرد هم می آیند تا ایرانی آباد را رقم بزنند و ان شاءالله با حضور نمایندگان در این دوره از مجلس شورای اسلامی، بتوانیم بیش از پیش به آرمان های انقلاب بزرگ اسلامی دست یابیم.
اینجانب به نوبه خود، با دعوت از آحاد مردم قهرمان ایران اسلامی و به ویژه مردم ولایتمدار خوسف برای حضور حماسي و باشكوه در میعادگاه همدلی و همزبانی انتخابات یازدهم اسفند ماه، موفقيت همگان را در مسير آرمان هاي متعالي شهداي والامقام انقلاب اسلامي از درگاه احدیت مسئلت مي نمايم.

سیدمرتضی صبور
شهردار خوسف