یکشنبه / 23 اردیبهشت 1403

یکشنبه / 23 اردیبهشت 1403

به مناسبت روز حسابدار، از همکاران واحدامور مالی شهرداری تقدیر شد.

15 آذر 1402

به گزارش روابط عمومی شهرداری خوسف، صبح امروز پانزدهم آذر ماه، مصادف با روز حسابدار، از همکاران واحد امورمالی شهرداری تقدیر شد.

مهندس صبور و رئیس شورای اسلامی شهر خوسف، با حضور در واحد امور مالی و اهدای لوح تقدیر و دسته گل این روز را به همکاران مالی شهرداری تبریک گفتند.

متن پیام تبریک، به شرح ذیل است:

به نام خداوند حسابگر

 

حضرت علی (ع) : « قَيِّدوا أنْفُسَكُم بالمُحاسَبَةِ ، و امْلِكوها بالمُخالَفَةِ »

نفس هاى خود را با حسابرسى به بند كشيد؛ و با مخالفت كردن با آن، زمامش را در اختيار گيريد.

 

همکار محترم 

با صلوات بر محمد و آل محمد (صلی‌الله علیه و آله و سلم) و اهداء سلام

سیستم حسابداری به عنوان مهمترین زیر مجموعه سیستم اطلاعاتی مدیریت، اطلاعات مالی متنوعی را در اختیار استفاده کنندگان قرار می دهد. حرکت رو به جلو و موفقیت هر سازمان ارتباط مستقیمی با مدیریت صحیح و سالم در حوزه مالی دارد و تلاش و دقت فعالان این حوزه نقش به‌سزایی در تعالی سازمان خواهد داشت. روز حسابدار، یادآور احترامی است که جامعه برای این حرفه پر مسئولیت و خوشنام قائل است و بهانه ­ی شایسته‌ و فرصتی ارزشمند و مغتنم است تا با بزرگداشت خدمات حسابداران و معرفی جایگاه و نقش حسابداران در موفقیت سازمان، گامی کوچک در راستای قدرشناسی از خدمات آنان برداشته شود که راه دشوار خدمت به سلامت مالی کشور، بر پایه‌ اصول و اخلاق حرفه‌ای که پیوند ناگسستنی با حرفه‌ حسابداری دارد را برگزیده‌اند. روز حسابدار، پاسداری از رسالت های حرفه ای، قانونی و ایفای مسئولیت های اجتماعی جامعه حسابداری ایران است؛ همه کسانی که علاقه مند به برقراری حکمرانی خوب و استقرار شفاف سازی و حساب خواهی و حساب دهی هستند. اینجانب ضمن شادباش این روز به شما همکار گرامی، برایتان آرزوی سلامتی و شادکامی در تمامی مراحل زندگی را دارم.

                                                                                             سیدمرتضی صبور

شهردار خوسف