سه‌شنبه / 25 اردیبهشت 1403

سه‌شنبه / 25 اردیبهشت 1403

اطلاعیه : اعلام برنامه جمع آوری زباله سطح شهر خوسف

8 آبان 1402

به اطلاع شهروندان محترم می رساند پیرو نصب تعدادی مخزن جمع آوری زباله در سطح شهر و افزایش تعداد این مخازن و همچنین تجمیع برنامه جمع آوری زباله از معابر و محلات شهری، منبعد و از مورخه 1402/08/13 ، زباله ی سطح شهر، در ساعات اداری روزهای زوج هفته (شنبه – دوشنبه – چهارشنبه) جمع آوری خواهد شد.

مسئول خدمات شهری شهرداری خوسف اعلام کرد : یکی از مهم‌ترین مشکلات حال حاضر ما، زباله‌هایی است که خارج از زمان تعیین‌شده، جلو منازل شهروندان قرار می‌گیرد. برای جمع‌آوری صحیح این زباله‌ها باید میان پاکبانان شهرداری و شهروندان هماهنگی به وجود آید تا در زمان مشخصی که مأموران شهرداری اعلام می‌کنند، شهروندان زباله‌های خود را در مخازن تعبیه شده قرار دهند.

مهندس موسوی با اعلام اینکه جمع‌آوری زباله در تمام مناطق شهر، در روزهای زوج هفته (شنبه – دوشنبه و چهارشنبه) انجام خواهد شد، اظهار کرد : طرح جمع‌آوری زباله‌ها از مناطق مختلف شهر طبق سنوات قبلی در ساعات اداری انجام می‌شود.

وی با اعلام این موضوع که هر بی‌نظمی کوچکی، سیمای شهر را خراب می‌کند، از مردم خواست برنامه جمع‌آوری زباله‌ها را که از طریق کانال‌های خبری اطلاع‌رسانی شده ، رعایت کنند و در ساعات مقرر کیسه زباله خود را در مخازن زباله قرار دهند .

با رعایت نظافت توسط همه شهروندان و همکاری در برنامه جمع‌آوری زباله‌ها، شهر، زیباتر می‌شود.