شهرداری خوسف در نظر دارد بر اساس نامه شماره 34 مورخ 1402/01/30 شورای اسلامی شهر خوسف منضم به صورتجلسه شماره 60 مورخ 1402/01/27 ، بند 4 ، انجام امور خدماتی شهر خوسف شامل (رفت و روب وجمع آوری زباله و پسماندهای خانگی شهر، امورجاري آرامستان و غسالخانه و انجام امور پشتیبانی نقلیه و کارکرد ماشین آلات) را با رعایت آئین نامه معاملاتی شهرداریها و بصورت حجم کار از طریق مناقصه عمومی به مدت یک سال به شرکتهای ذیصلاح واگذار نماید.
ارقام به میلیون ریال
ردیف | شرح مناقصه | مدت
اجرا |
مبلغ
برآورد اولیه |
مبلغ تضمین شرکت در مناقصه | رشته موردنیاز | نوع تضمین شرکت در مناقصه |
1 | انجام امور رفت و روب
وجمع آوری زباله وپسماندهای خانگی |
12 ماه | 24.000.000.000 ریال | 1.200.000.000 ريال | شرکتهای دارای صلاحیت در انجام امور خدماتی | 1-واریزنقدی بحساب 3100005203009
2-ضمانتنامه بانکی |
2 | انجام امور جاري غسالخانه | |||||
3 | انجام قسمتی از امور پشتیبانی نقلیه و کارکرد ماشین آلات شهرداری خوسف |
مقاطعه دهنده: شهرداری خوسف
محل تامین اعتبار: درآمدهای جاری شهرداری
تاریخ دریافت اسناد شرکت در مناقصه: از تاریخ 1402/04/13 لغایت 1402/04/24
آخرین مهلت ارائه پیشنهادات: از تاریخ 1402/04/13 لغایت 1402/05/03
محل تسلیم پاکات مناقصه: خوسف – بلوار امام رضا(ع)- ساختمان اداری شهرداری- واحد حراست
تاریخ بازگشایی اسناد مناقصه: ساعت 8 صبح چهارشنبه 1402/05/04
هزینه چاپ آگهی از برنده مناقصه اخذ خواهد گردید.
متقاضیان جهت کسب اطلاع از شرایط مناقصه با امورمالي شهرداری خوسف بشماره 05632074088 داخلی 12 تماس حاصل و جهت دریافت اسناد مناقصه به سامانه www.setadiran.ir مراجعه نمایند.
روابط عمومی شهرداری خوسف